duminică, 27 noiembrie 2011

cutii lemn si rame foto pictate




in vara am mers in vizita la cineva care sarbatorea si casa noua si bebe mic si am zis sa fac ceva handmade, original si colorat, care sa fie amplasat in camera Ilincai. Asa ca am pictat un set cu 3 cutii de lemn pentru bijuterii, ca deh... aia mica o sa aiba nevoie de un loc unde sa-si puna bijuurile cand o sa se faca mai mare; asa e cu fetele :)

Le-am pictat cu acryl, apoi pe capac am facut cateva modele de flori si fluturi din hartie prin tehnica quilling, a fost prima data cand am incercat-o, dar zic eu ca mi-a iesit bine.

Apoi am pictat o rama foto, am zis sa o fac cu alb si putin fuchsia ca sa arate mai "girly" :)) si stiam ca mobilierul din camera este alb, asa ca s-a asortat, dar in acelasi timp a dat si o pata de culoare .


rama asta foto a ajuns in anglia, am fost intr-o vizita acolo si le-am dus-o cadou; mai bine ceva lucrat manual, e mai personal si isi aduc aminte sigur de el si de cine l-a daruit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu