miercuri, 13 februarie 2013

Tutorial plic origami

Anul acesta am vrut sa dau martisoarele impreuna cu un pliculet facut de mine, nu am vrut sa mai pun punguta de plastic cumparata. Si mie mi se pare ca arata mai frumos asa, in acest pliculet care aduce a un fel de cosulet pe care iti vine sa il umpli  cu flori de primavara :))))
Eu am folosit foi de post-it, din acelea de care avem toti pe la birou, dar nu lipicioase si un pic mai mari daca gasiti. Va puteti face si voi bineinteles, daca nu aveti post-it, dintr-un patrat pe care il decupati cat vreti de mare, in functie de nevoi.


Din poze cred ca se inteleg pasii, dar ii mai detaliez si eu:
1. Se indoaie patratul pe diagonala
2. Tinand hartia cu varful in sus, se aduc cele 2 colturi spre mijloc, avand grija ca linia de sus  sa fie paralela cu baza.
3. Se indoaie hartia pe jumatate pe verticala, astfel incat colturile indoite la pasul anterior sa fie in exterior.
4. Cu o foarfeca se taie usor de la varf pana la prima indoitura - acesta va fi manerul cosuletului
5. Se indoaie catre exterior cele doua varfuri, astfel incat sa acopere cele doua colturi pe care le-am indoit la pasul 2.

Gata, aveti un pliculet dragut in doi timpi si 3 miscari, pe care il puteti folosi atunci cand aveti de dat o pereche de cercei de exemplu, sau un martisor, daca tot suntem in sezon.


2 comentarii:

  1. Multumesc pentru tutorial!
    Simplu si la obiect!
    ...iar locatarii lor sunt absolut adorabili!

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar căutam un tutorial pentru pliculețe din hârtie. Mulțumesc pentru ajutor. Succes în continuare. >:D<

    RăspundețiȘtergere